論文 - 新本 庄悟

分割表示 >> /  全件表示  15 件中 1 - 15 件目
  1. Effects of Shadowing on Lowering Unwillingness to Speak English and Improving Fluency,LET関西支部研究集録,23巻 (頁 27 ~ 40) ,2025年03月,Shogo Niimoto

    ,単著

  2. Effects of Shadowing on Lowering Unwillingness to Speak English,Journal of Asia TEFL,21巻 4号 (頁 960 ~ 967) ,2024年12月,Shogo Niimoto

    ,単著

  3. 音読指導を導入したリーディング不安軽減への取り組み,高等教育フォーラム,2024年03月,新本庄悟

    ,単著

  4. Effects of Text-Presented Shadowing on Reading and Listening Skills,神戸英語教育学会紀要(KELT),2024年01月,Shogo Niimoto

    ,単著

  5. Improvement of Speaking Skills through Shadowing with Self-Monitoring,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2023年03月,Shogo Niimoto

    ,単著

  6. 積極的な授業参加を促すICTを取り入れた語彙指導の一例,高等教育フォーラム,2023年03月,新本庄悟

    ,単著

  7. The Effectiveness of Visual-Auditory Shadowing in Improving Comprehensibility,神戸英語教育学会紀要(KELT),2023年01月,Shogo Niimoto

    ,単著

  8. Shadowing with Reading-Aloud Training for Better Comprehensibility,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2022年03月,Shogo Niimoto

    ,単著

  9. Shadowing to Develop Comprehensibility for Japanese University Students,神戸英語教育学会紀要(KELT),2022年01月,Shogo Niimoto

    ,単著

  10. Shadowing to Alleviate Listening Anxiety and Facilitate the Development of Bottom-up Skills,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2021年03月,Shogo Niimoto

    ,単著

  11. The Efficacy of Dictation with Explicit Instruction on Sound Change towards the Enhancement of Listening Skills and the Alleviation of Listening Anxiety,英語授業研究学会紀要,2020年12月,Shogo Niimoto

    ,単著

  12. The Efficacy of Shadowing with Instruction of Sound Change: From the Aspects of Learners' Listening Comprehension Skills, Self-Efficacy, and Costs,英語授業研究学会紀要,2020年12月,Shogo Niimoto

    ,単著

  13. 英語初級者に対するVisual-Auditory Shadowingの有用性の検証(リスニング力と自己効力感の観点から),英語授業研究学会紀要,2020年03月,新本庄悟

    ,単著

  14. リメディアル教育が必要な大学生に対するディクテーション指導と自己効力感に関する研究,リメディアル教育研究,2020年02月,新本庄悟

    ,単著

  15. ディクテーション指導を導入したリスニング不安軽減への取り組み,神戸英語教育学会紀要(KELT),2020年01月,新本庄悟

    ,単著

このページの先頭へ▲