論文 - 新本 庄悟
-
Effects of Shadowing on Lowering Unwillingness to Speak English and Improving Fluency,LET関西支部研究集録,23巻 (頁 27 ~ 40) ,2025年03月,Shogo Niimoto
,単著
-
Effects of Shadowing on Lowering Unwillingness to Speak English,Journal of Asia TEFL,21巻 4号 (頁 960 ~ 967) ,2024年12月,Shogo Niimoto
,単著
-
音読指導を導入したリーディング不安軽減への取り組み,高等教育フォーラム,2024年03月,新本庄悟
,単著
-
Effects of Text-Presented Shadowing on Reading and Listening Skills,神戸英語教育学会紀要(KELT),2024年01月,Shogo Niimoto
,単著
-
Improvement of Speaking Skills through Shadowing with Self-Monitoring,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2023年03月,Shogo Niimoto
,単著
-
積極的な授業参加を促すICTを取り入れた語彙指導の一例,高等教育フォーラム,2023年03月,新本庄悟
,単著
-
The Effectiveness of Visual-Auditory Shadowing in Improving Comprehensibility,神戸英語教育学会紀要(KELT),2023年01月,Shogo Niimoto
,単著
-
Shadowing with Reading-Aloud Training for Better Comprehensibility,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2022年03月,Shogo Niimoto
,単著
-
Shadowing to Develop Comprehensibility for Japanese University Students,神戸英語教育学会紀要(KELT),2022年01月,Shogo Niimoto
,単著
-
Shadowing to Alleviate Listening Anxiety and Facilitate the Development of Bottom-up Skills,関西英語教育学会紀要 英語教育研究(SELT),2021年03月,Shogo Niimoto
,単著
-
The Efficacy of Dictation with Explicit Instruction on Sound Change towards the Enhancement of Listening Skills and the Alleviation of Listening Anxiety,英語授業研究学会紀要,2020年12月,Shogo Niimoto
,単著
-
The Efficacy of Shadowing with Instruction of Sound Change: From the Aspects of Learners' Listening Comprehension Skills, Self-Efficacy, and Costs,英語授業研究学会紀要,2020年12月,Shogo Niimoto
,単著
-
英語初級者に対するVisual-Auditory Shadowingの有用性の検証(リスニング力と自己効力感の観点から),英語授業研究学会紀要,2020年03月,新本庄悟
,単著
-
リメディアル教育が必要な大学生に対するディクテーション指導と自己効力感に関する研究,リメディアル教育研究,2020年02月,新本庄悟
,単著
-
ディクテーション指導を導入したリスニング不安軽減への取り組み,神戸英語教育学会紀要(KELT),2020年01月,新本庄悟
,単著